Jumaat, 29 Julai 2011

Youthsays.com - Asia Youth Community

Apa itu YouthSays? YouthSays adalah portal komuniti orang muda kendalian Youth Asia Sdn Bhd. Ahli-ahlinya terdiri daripada pemuda pemudi berumur 15-35 tahun dari seluruh Rantau Asia Tenggara. Setakat ini keahlian percuma terbuka kepada orang-orang Malaysia, Vietnam, Indonesia, Filipina dan Singapura.

Pemuda pemudi yang menyertai YouthSays diberikan ganjaran. Setiap tahun, syarikat menghabiskan banyak wang untuk penyelidikan, iklan dan mengatur kegiatan untuk mendapatkan sokongan dari pemuda. Melalui YouthSays.com, pemuda boleh menyokong perniagaan secara langsung dalam penyelidikan, pengiklanan dan aktiviti organisasi. Ini menjimatkan wang untuk perniagaan, yang kemudian disampaikan kepada pemuda dalam bentuk wang tunai, hadiah dan memperkaya pengalaman.
Sudah setahun saya mendaftar YouthSays. Dahulu, ganjarannya macam tak best sangat. Tapi kini, YouthSays banyak memberi ganjaran. Ganjaran YouthSays adalah dalam bentuk survey online, iklan online, kampus dan komuniti. Jadi, apa yang kita boleh dapat menyertai YouthSays? Kita boleh mendapat bayaran daripada menjawab survey yang di berikan dan juga pengiklanan. Terdapat pengiklanan pay-per-click (PPC).
Anda boleh cashout duit YouthSays apabila sudah cukup RM50. Saya juga baru saja cashout duit, sedang tunggu duit masuk ke bank. Dengar kata, ianya mengambil masa dua bulan untuk proses. Tak kisah pun, janji dapat duitnya. Jadi, anda yang belum mendaftar, boleh daftar di sini, YouthSays.com.

Tiada ulasan: