Selasa, 18 Mei 2010

Marilah menjadi ahli HPA

Marilah kita bersama HPA milik Islam 100%. yang kini punyai hampir 250 Produk. serta mempunyai rangkaian makanan segera RFC. JOM kita cintai produk Islam. tanamkan dalam minda masyarakat kita.
 
Buat belian sekarang guna id :
(421892.MY01) HERDIYANTO BIN HELMI

Anda akan mendapat harga pengedar apabila menggunakan id di atas. Anda boleh juga jadikan id ini sebagai penaja anda jika anda ingin aktif bersama HPA untuk jalankan FERDU KIFAYAH (EKONOMI)jika ingin aktif secara online daftarkan di sini :http://www.myfzbiz.com/?x=herdi

Kelebihan ahli HPA bukan sahaja dapat menikmati harga pengedar apabila membuat pembelian produk HPA, malah berpeluang untuk membina rangkaian HPA (MLM) untuk menambah pendapatan sampingan atau sepenuh masa. Ahli juga berpeluang untuk menjadi ajen, stokis dan pelbagai peluang lain untuk menjana pendapatan bersama HPA.

Walaubagaimanapun, Ahli HPA tidak diwajibkan untuk melibatkan diri dalam MLM,penjualan produk, ajen, stokis dan sebagainya dalam HPA ini, peluang-peluang kerjaya yang disebutkan tadi hanyalah terbuka kepada ahli HPA yang berminat sahaja. Manakala ahli yang tidak berminat boleh abaikan peluang kerjaya tersebut dan teruskan perjuangan anda untuk menjadi pengguna setia HPA yang merupakan produk halal lagi toyyib sambil menikmati diskaun 20%-25% bagi setiap pembelian produk HPA. Sesungguhnya "Mencari yang halal itu fardhu bagi umat islam".

Tiada ulasan: